Mode & hår från Carita med vänner

Pappa linslus!

30 januari, 2014 / by carita

Barn gympan igår gick bra. Vi hittade kläder på Stadium och gymnastikskor på H&M som tjejerna gillade. Allt i rosa, såklart! Trettio barn var det i gympagruppen med barn födda 05-06. Så det var fullt ös i gympasalen. Ida och Tilda blev lite blyga i början och hängde inte riktigt med, men efter ett tag så lossnade det. Lite nervöst såklart när det var så många nya barn och fröknar dem inte hade träffat förut. Men sen lossnade det som sagt och när en timme hade gått och det var dags att gå hem så blev tjejerna jätte besvikna att det redan var slut. Bra betyg! 🙂

Något vi också hittade när vi sprang i affärer igår var den senaste ”Fiske för alla” tidningen. Alltid lika roligt att läsa repotagen om Peter. Det har blivit en hel del repotage genom åren och extra roligt är det ju när han även får pryda framsidan. Det känns alltid lite konstigt men också häftigt när man går in i mataffären och så sitter Hans där på hyllan bland alla tidningar. Hjärtat mitt ♥ Idag kommer han äntligen hem, efter en låång vecka i nord Norge. Ska bli så skönt för jag har tröttnat helt på att vara gräsänka nu. Barnen börjar lessna på mig med tror jag. Imorse när vi skulle borsta tänderna så började Ida snörvla och gråta och sa att hon saknade sin pappa. Lilla gumman, men nu är det nära! 🙂